Frontierville

Sv: Frontierville

De där j*vla kycklingarna som man inte ska mata utan sköta? Hur ska man lyckas med det? Jag matar en, sen blir den "blåfärgad" och då kan jag inte göra något mer med den... GAH
Och skulle någon snäll granne kunna tänka sig att så några solrosor som jag kan tend... :D
 
Sv: Frontierville

Man ska skörda 1500 jordnötter...och de står i 4 dagar (om man inte får hjälp av grannar dvs)...jättekul...:crazy: Man får en jäkla hästsko när man klarat av det, men jag tycker man borde få 10! :p
 
Sv: Frontierville

Jo du matar och sen klappar du.

Matar och klappar. Så gick det förut iaf.
Funkar inte längre. Nu blir de blå när man matat, och så går det inte att göra mer. Likaså med grödorna. Om man vattnat något så det blir skörd, så går det inte att skörda den, som det gjorde förr.
 
Sv: Frontierville

Hm något fel måste jag göra för inte fungerar det för mig ialla fall... En enda kyckling har jag lyckats klappa och då hade någon annan matat före mig...:crazy:

Har du varit hos mig idag? Annars kan jag köpa några kycklingar och mata så du kan komma och klappa.
 
Sv: Frontierville

Man ska skörda 1500 jordnötter...och de står i 4 dagar (om man inte får hjälp av grannar dvs)...jättekul...:crazy: Man får en jäkla hästsko när man klarat av det, men jag tycker man borde få 10! :p

Ahaa..då förstår jag varför några av mina grannar har packat ihop hästar logar hus och hönshus i hörnen..
För att få plats med en massa jordnötter


AM
 
Sv: Frontierville

KL

haha, eller något! Har kämpat som f*n med mina fyrverkerier sen 4 juli ju. Trodde det behövdes 5 saltpetersyra. Men behövdes tydligen bara EN till alla fem :devil: Bra iofs med tanke på att det var svårt att få tag i bajs :)
 
Sv: Frontierville

Är det fler än jag som har problem idag? Jag kan hjälpa två grannar i rad, sen måste jag ladda om sidan igen...irriterande!
 
Sv: Frontierville

kl

Igår blev jag av med över 600.000 pengar på nån fånig uppgift och i stället fick jag en level och ett antal hästskor :mad:

Inte nog med det. Nästa uppgift är att ta av mig 1.000.000 :(

AM
 
Sv: Frontierville

jag skulle döö för 15 hästskor :) Jag får aldrig klar min lada. Behöver massor med verktyg..
 
Sv: Frontierville

*lycklig*

nu är internet snällt så jag kan komma in på spelet.. fast inga grannar odlar det jag behöver :(
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 799
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp