Frontierville

Sv: Frontierville

KL

Hur svårt ska det vara att få tag på ägg???:crazy: Jag skördar hönor i sinne, men inga ägg får jag.

Sparar lite solrosor hos mig.

Jag vill ha hungriga getter hos er så jag kan ta hand om dem. ;)
 
Sv: Frontierville

Samma här...blärk! Vi får vattna hos varandra så de blir klara, man får rätt bra med pengar för dom ;).
Haha, jag ringde en vän innan...."Kan du gå in och vattna mina jordnötter så de blir klara nån gång?" :angel:

Testade lite, och de jordnötter man skördar hos grannarna räknas oxå!!! :laugh: Hade bara skördat 15 innan jag gick till grannarna, och hade skördat 26 när jag kom hem. Så då får man skörda som fan hos grannarna under den närmaste veckan :rofl:
 
Sv: Frontierville

Samma här...blärk! Vi får vattna hos varandra så de blir klara, man får rätt bra med pengar för dom ;).
Haha, jag ringde en vän innan...."Kan du gå in och vattna mina jordnötter så de blir klara nån gång?" :angel:

Såg just att det kommer vara värt väntan :angel:

"Reward: 1 Ribbon, 1000 XP, 15 Lucky Horseshoes!" :banana:
 
Sv: Frontierville

*knapplån*

åh dumma mig...
kollade vad grannar ville ha och gav bort ägg och det behövde ju jag själv... mycket osmart..
 
Sv: Frontierville

Jag fick mina ägg genom att köpa byggsatser av hönshus :angel: köpte, bankade och bankade. Då fick jag nåt ägg här och där. När den sen var färdigbankad så tog jag bort den och köpte en ny. :rofl: Byggde aldrig klart den helt.
 
Sv: Frontierville

jag har ju redan byggt upp ett till hönshus, bankat altså, inte med alla tillbehören.. kanske skulle offra lite ved till en till.. :D
 
Sv: Frontierville

KL
Mina uppdrag går segt just nu. Har inte fått ett enda nytt på hur länge som helst. De jag jobbar med nu är:
* 4e juli uppdraget, behöver fortfarande göra raketer alltså..
* Checking in for breakfast, behöver en bacon och 2 eggs till..
* och så behöver jag få klart en "barn", men mina grannar hjälper mig inte :(
 
Sv: Frontierville

Har du "rätt" bajs?? :D jag behöver nog det från hästar/åsnor.. jag äger inget av de djuren :(
 
Sv: Frontierville

KL

Jag har tröttnat lite på alla dessa kvantitetsuppdrag. Först köpa och sälja 35 hönor, sen köpa 35 till, mata 150 kycklingar, en massa gäss och så jordnötsquesten som jag visserligen inte fått än men har ju sett hur det sder ut hos de som försöker klara den... Då gillar jag bättre de där man ska samla typ bacon och äppelpajer.:cool:
 
Sv: Frontierville

Jag fick mina ägg genom att köpa byggsatser av hönshus :angel: köpte, bankade och bankade. Då fick jag nåt ägg här och där. När den sen var färdigbankad så tog jag bort den och köpte en ny. :rofl: Byggde aldrig klart den helt.

Det är inte de äggen utan de stekta äggen i chicken collektion som jag aldrig får. :(
 
Sv: Frontierville

Upp med hakan Jeps!! Jag har en sådan över till dig. :laugh:
Har försökt adda dig som granne men vet att det kan ta en stund innan det fungerar..
Skickar över så fort jag kan..

AM
 
Sv: Frontierville

Tack :) och tack Mirre också.. Jag har massor med cactus och thorn på min gård, annars kanske jag kan bistå med något annat tillbaks? Finns mycket jobb vid mig :) jag hälsar på alla grannar dagligen också :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 798
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp