Frontierville

Sv: Frontierville

Nu är jag så lack på Zyngas spel.
Idag har jag inte kunnat ladda Frontierville en enda gång. Jag får bara "sidan kan inte visas". Jag har rensat minnet men det hjälper inte. Jag kan inte ens plocka saker från feeden eller skicka saker via feeden. TACK Zynga :grin:
I Farmville kan jag inte skicka gåvor eftersom gåvosidan inte går att ladda och jag kan inte heller be om saker via "make a wish". Inte heller kan jag skicka building request till mina Farmville spelande vänner utan bara till alla övriga :confused:.
När man sedan kontaktar deras support så får man goddag yxskaft till svar :crazy: :mad:.
 
Sv: Frontierville

*kl*

Jag har ännu inte lyckats hitta några törnbuskar som min unge kan hugga ner men jag har rätt mycket skog kvar så det kanske finns gömt?!
Men jag vill inte riktigt hugga ner allt heller då jag tycker att det blir för kalt.:p

Och var växer kaktusar? Jag hade tagit ner alla då jag tyckte det var osnyggt just före jag fick uppdraget..:o

Jag har dock upptäckt att jag har lite för få (aktiva) grannar, jag verkar aldrig få min skola klar då jag får för lite byggmaterial trots att jag själv skickar dagligen.
Skulle någon vilja adda mig så skicka ett pm!

Jag har samma problem! Jag har inte heller några törnbuskar, det verkar inte vilja växa så många heller... Men jag tror de (och kaktusarna) växer om man har det lite "rörigt" alltså låter träd och ogräs härja lite fritt. :)
 
Sv: Frontierville

Äntligen är jag klar med pajerna! :banana:
Trodde dock att jag skulle ha fem st kvar då men har inte en enda nu :confused: Var tog dem vägen?
 
Sv: Frontierville

Sakerna försvinner när man uppfyller målet. Samma sak är det med blommorna, rosetterna, maten osv.
Ma letar altså ihjäl sig efter en välkomstmatta åt Fanny Wildcat och sedan har man fortfarande inte hussamlingen klar.
 
Sv: Frontierville

Hur många äppelpajer ska man samla ihop? Jag har inte kommit dit men det kan ju vara bra att börja samla då :D, äppelträden brukar jag lämna om energin bara räcker till några persikoträd och hönor, då jag för tillfället jagar rävar...
 
Sv: Frontierville

Jag rensade uppe i vänstra hörnet och då fick jag kaktusar. Törnena lyser dock med sin frånvaro.... Funderar på att göra samma i höger hörnet.

Och hur i all världen får man clover tea? Jag odlar clovrar varje dag men har än så länge inte fått en enda clover tea utan bara de andra clovercollectibels.
 
Sv: Frontierville

För mig var det likadant när det gällde att få bina som barnet skulle leka med. Jag fick ihop så många tekannor att jag hjälpt många vänner med samma quest som du gör nu...

Man hinner ju bli smått galen innan man får ihop rätt antal prylar. :crazy:
 
Sv: Frontierville

här så tar jag mig inte in på något av zyngas spel och så har det varit i ett par dagar.. superkul.. :(
 
Sv: Frontierville

Jo jag kan tycka att questen tar snäppet lång tid. Sedan är det irriterande att spelen tar så lång tid att ladda och när man besöker gårdar med hög level blir "pilen" lite oprecis och man riskerar att ta någons sparade gräs istället för majsen man var ute efter.
 
Sv: Frontierville

Ja, det blir "sticky", pilen fastnar på fel sak. Jag har råkat göra tokigt hos några grannar pga av det.Och tyvärr även råkat rensa fel saker på min egen farm när pilen fastnat. Jag försöker ju få skallar till ett uppdrag, inte en enda skalle än så länge.
 
Sv: Frontierville

Det med pilen blir man ju galen på.
Kommer upp hela tiden idag att grannar behöver hjälp men när man går dit så
kan man ändå inte göra något. Störande

eyz: Det är fem pajer man ska ha
 
Sv: Frontierville

kl

Det verkar som om många har överflöd av energi, hur lyckas ni med det? :eek:
 
Sv: Frontierville

Oj, gudars skymning, det var inte illa :eek: Då är det väl bara för mig att börja odla :D
 
Sv: Frontierville

Nice :D Jag har bara hunnit till level 11, så jag tror inte att jag kan så peanuts, utan får nöja mig med potatis istället :grin:

Just det, det kan man ju! :D
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 797
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp