Frontierville

Sv: Frontierville

Vilka uppdrag är ni inne på och jobbar med för tillfället?

Mina uppdrag är Plantera och skörda 1500 jordnötter
Bygga ett scoutläger
Barnet gör läxor
Samla ihop 1000000
 
Sv: Frontierville

Jag ska plantera 30 pumpor
Få bort 12 murmeldjur
Skörda tre äggplantor hos grannarna.
Men ingen av mina grannar odlar det:p
 
Sv: Frontierville

Jag brukar be grannarna om hjälp. Alltid är det någon som kan hjälpa till. Och jag hjälper givetvis mina grannar om jag kan.
 
Sv: Frontierville

Jag behöver en nedrans granne till för att kunna odla äggplantor.

:mad:

I övrigt känns det som att jag har fått lite snurr på saker och ting. Lite halvfärdiga byggnader kanske :angel:
 
Sv: Frontierville

Har någon börjat med skoluppdragen än? Jag fick min skola klart nyligen och har kunnat göra en lektion än så länge.
 
Sv: Frontierville

Jag jagar några sista tomater, men jag borde bli klar snart, det fattas tre så om någon som är granne med mig vill så några sådan vore jag glad! ;)... Den där mattan fick jag en gång och fyllde då den samlingen och bytt glatt in den för att strax där efter få veta att jag behövde ha den... Så nu är jag väldigt försiktig med att byta in samlingar... :mad:

Jag föder upp får oxå, det är väl några matningar kvar innan de är vuxna... :D Den där 4 juli samlingarna bryr jag mig inte så mycket om, en massa raketer har jag dock! :d
 
Sv: Frontierville

Inte än.
Håller på jagar äggplantor. Behöver tre st.
Någon som vill odla och som behöver något annat?
 
Sv: Frontierville

Tack:D
Vet inte om jag har dig som granne än dock eller bara som vän:confused:
Har skickat en grannförfrågan nu
 
Sv: Frontierville

Det gör inget om de vissnar! :D Men nu är jag färdig med tomaterna, så nu blev det visst solrosor, flax och eh vad det tredje nu va... :D
 
Sv: Frontierville

Det finns hos mig.
Det var vete också va?

Håller på med lassot och pajerna.
Skördar träd som en dåre och har en paj bara än så länge:crazy:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
846
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 794
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp