Frontierville

Sv: Frontierville

Försöker få tag på en lasso men verkar helt omöjligt:crazy:

Nån som fattar hur man gör för att anställa nån?
Trycker på hire men det enda som händer är att man flyttar runt på grannens gubbe hela tiden :confused: går inte att sätta ner nånstans heller.
 
Sv: Frontierville

Försöker få tag på en lasso men verkar helt omöjligt:crazy:

Nån som fattar hur man gör för att anställa nån?
Trycker på hire men det enda som händer är att man flyttar runt på grannens gubbe hela tiden :confused: går inte att sätta ner nånstans heller.

Du kan inte sätta dem att göra vad som helst. Rensa ogräs, mata djur eller hugga träd har jag lyckats med. När du håller grannen över ett jobb han kan utföra blir sakerna markerade. Du kan du justera för bäst effekt, så det blir mycket markerat, sen släpper du ner gubben. Då ska det funka.
 
Sv: Frontierville

Försökte med det men det hände ingenting:confused:
Målet att anlita två grannar är inte uppnått trots att det står att
jag har anlitat så många som går idag:confused:
 
Sv: Frontierville

Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser här, låt mannen få säga sitt - har han vänsterprasslat är "dumpning" ett väldigt milt straff. Jag förespråkar tvångskastrering fastkedjad i en stol framför en hel hög med avsnitt från oprah winfrey samt dr phil ;)
 
Sv: Frontierville

Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser här, låt mannen få säga sitt - har han vänsterprasslat är "dumpning" ett väldigt milt straff. Jag förespråkar tvångskastrering fastkedjad i en stol framför en hel hög med avsnitt från oprah winfrey samt dr phil ;)

Måste ju vara något schysst Western-tema! Släpa honom efter en häst typ :D
 
Sv: Frontierville

Nu ska vi inte dra förhastade slutsatser här, låt mannen få säga sitt - har han vänsterprasslat är "dumpning" ett väldigt milt straff. Jag förespråkar tvångskastrering fastkedjad i en stol framför en hel hög med avsnitt från oprah winfrey samt dr phil ;)

Åh den bästa kommentaren jag har hört detta året!!!!:bow:
Tror du det är lämpligt på min ex karl som knullat runt blad hästflickorna i bygden?:devil:
 
Sv: Frontierville

Åh den bästa kommentaren jag har hört detta året!!!!:bow:
Tror du det är lämpligt på min ex karl som knullat runt blad hästflickorna i bygden?:devil:


:D:D:D

Det tror jag absolut att det är! Exemplet ovan med "hästsläpning" tror jag också är lämpligt att använda :devil:
 
Sv: Frontierville

Något säger mig att du verkligen inte gillar dr Phil! :rof:

Faktiskt... så tycker jag han är riktigt intressant att lyssna på - men ALLA män i min närhet dör hellre än sitter framför tv:n när phille sitter och tjattrar :rofl: Därav min slutsats att det borde vara en plågsam tortyrmetod för otrogna män :devil:
 
Sv: Frontierville

Jag har extra pajer om du behöver, men jag är osäker på om vi är grannar redan. Jag heter Karin Spåman, det är knepigt att hålla reda på folks riktiga namn och deras nick.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 789
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp