Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Vi äter det svärmor bjuder på ;)
En blandning av egengjort och köpt.

Samma.

Nej, är mest irriterad för att Kevin är i final. Flera bättre sångare har ju röstats bort så jag är inte intresserad.

Vad ska du göra i helgen ?

Jag skulle jobbat, men nu ska jag istället slappa <3. och vila upp mig inför praktiken som börjar på måndag.

Hur bra är du på att laga mat på en skala 1-10 enligt dig själv?

//r

5, är nog ganska medelmåttig på att laga mat, men det jag gör blir oftast gott.

samma

Jag kan nog inte bidra med så mycket. Jag gillar inte att diskutera utan lägger hellre fram min åsikt och sen stannar det vid det.
Men jag kan ju diskutera, är bra på att argumentera om mig själv och för mig själv inne hos psykologen och barn med handikapp ligger mig varmt om hjärtat.
Sen har jag inga intressen utöver hästen, annars hade jag säkert haft fler ämnen som jag kunnat diskutera.

samma.

Är väl medel skulle jag säga. Jag kan komma med olika synvinklar tycker jag. Ekologiskt landbruk/odling är definitivt mitt område!

Samma

Jag är bra på att argumentera och tala för min sak. Känslor och tankar är nog mitt område. Jag har ganska bra allmänbildning när det gäller psykologi.

Har du ätit struts någon gång? :idea:

Det blir pastagratäng med skinka och tomatsallad enligt ett recept från matkassen.

När klev du upp idag?

Nej, ingenting faktiskt. Mer än att fira sonen som fyller 7 år på söndag såklart :)
Blir väl en sväng till affären och fixa någon fika till det. Kalaset har vi på måndag när hans pappa är hemma från Luxembourg igen.

Samma.

Imorgon kväll blir det lite mys med några kompisar med jultema :)
Sen greja hemma som vanligt ;) med hästar och hunden :)

Har du en tatuering?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 747
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 417
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka