Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Inte mer än hästlivet.

Jordgubbssylt eller hallonsylt?

Risgrynsgröt på första plats, sen havregrynsgröt. Mannagrynsgröt går väl an nån gång.

Samma.

Svarar båda:
Jo har tagit fram de lilla pynt jag har, får se om man köper nåt nytt nu när vi har större lägenhet :)

Vi har 2 ljusstakar och en stjärna på fot (skulle egentligen behöva en till stake eller stjärna då vi fått ett extra fönster nu men tror vi skippar det i år)

Kan du åka slalom eller snowboard?

Mjukisbyxor och andra myskläder på golvet vid sängen så når jag dom snabbt på morgonen. Övriga kläder åker upp på klädhängaren.

Vad åt du till middag idag?

Har inte ätit middag ännu, det blir med pv när han kommer hem vid 21.15...

Brukar ni äta julbord tillsammans i din familj/släkt?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 739
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 416
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka