Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle aldrig vilja jobba under julen. Vill spendera julen med mina barn och min man. Resten av släkten är inte så viktig att fira med även om det är trevligt.
absolut, är inte så förtjust i julen då det mest bara är stress, mat jag inte tål, mycket folk och att man måste vara social. jobbar hellre och får pengar ^_^.
Julen är den enda högtidsdagen som är av betydelse i min bok. Då är jag helst ledig eller iaf efter lunch. Däremot kan jag tänka mig att arbeta alla andra dagar.
Vilken färg ska det vara på adventsljusstaken och ska den vara elektrisk eller med stearinljus?
Idag har jag hälsat på min praktikplats, en förskola där jag ska vara de kommande två veckorna. Och så har jag vart i skolan där vi gjort landgångar =).
Svarar på Fröken_Skånes med: Nej, men har köpt tre stycken iaf, men en del kvar.
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Hästmänniskan Jag tänker att det viktigaste är att man är verkligt ärlig med vad man vill få ut av hästlivet och lägger ribban där.
Jag kommer aldrig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.