Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Jag ska resa mig ur sängen och göra mig i ordning till ett möte jag ska ha vid elva. Japp, tidsoptimist.

Samma.

Det blåser lite här men annars så känns det inte som att det händer något mer än så. Får väl se hur det utvecklar sig.

Trodde du på tomten när du var liten?

Ja det tror jag nog att jag gjorde, men "växte ifrån det" ganska snabbt ändå tror jag :p

Skulle du ta chansen att jobba under julen eller är det viktigast att vara hemma med familjen?

Skulle aldrig vilja jobba under julen. Vill spendera julen med mina barn och min man. Resten av släkten är inte så viktig att fira med även om det är trevligt.

Samma.

absolut, är inte så förtjust i julen då det mest bara är stress, mat jag inte tål, mycket folk och att man måste vara social. jobbar hellre och får pengar ^_^.

samma

Julen är den enda högtidsdagen som är av betydelse i min bok. Då är jag helst ledig eller iaf efter lunch. Däremot kan jag tänka mig att arbeta alla andra dagar.

Vilken färg ska det vara på adventsljusstaken och ska den vara elektrisk eller med stearinljus?

Den får gärna vara vit med lite extra krusiduller på. Helst riktiga ljus men med småbarn är det mest lämpligt med en elektrisk.

Samma.

Dragit ut en visdomstand och sedan fått sy, handlat mat, städat/diskat och bakat lussebullar :)

Har du hunnit köpa många julklappar?

Idag har jag hälsat på min praktikplats, en förskola där jag ska vara de kommande två veckorna. Och så har jag vart i skolan där vi gjort landgångar =).

Svarar på Fröken_Skånes med: Nej, men har köpt tre stycken iaf, men en del kvar.

tycker du om friluftsliv?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 739
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 416
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka