MM Trådstartare 4 Dec 2013 #382 Sv: Frågelek nr 5... Ska kolla födelsedagspresenter till sonen imorgon så blir nog det. Har du ätit middag än?
Sv: Frågelek nr 5... Ska kolla födelsedagspresenter till sonen imorgon så blir nog det. Har du ätit middag än?
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #384 Sv: Frågelek nr 5... Nej, men ska fixa efter mitt program är slut. Inte ett dugg sugen men sonen måste äta. Kollar du på serien vänner?
Sv: Frågelek nr 5... Nej, men ska fixa efter mitt program är slut. Inte ett dugg sugen men sonen måste äta. Kollar du på serien vänner?
T Tousse 4 Dec 2013 #385 Sv: Frågelek nr 5... Nope. Har du sett något avsnitt av serien Homeland? Samma
LindgrenV 4 Dec 2013 #387 Sv: Frågelek nr 5... Byter och svarar på MMs fråga i stället: Oftast sitter jag hemma och ugglar. Som alla andra kvällar... Följer du julkalendern i år?
Sv: Frågelek nr 5... Byter och svarar på MMs fråga i stället: Oftast sitter jag hemma och ugglar. Som alla andra kvällar... Följer du julkalendern i år?
T Tousse 4 Dec 2013 #388 Sv: Frågelek nr 5... Nope, har inte sett något avsnitt, tänkte ev kolla igen lite ikväll. Samma
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #396 Sv: Frågelek nr 5... Grillad rullad i smör och med salt på Har du ägt en hund?
rutslittledevil 4 Dec 2013 #399 Sv: Frågelek nr 5... Ett svart linne, blårandiga pyjamasbyxor och ett par mysiga tofflor. Samma
MM Trådstartare 4 Dec 2013 #400 Sv: Frågelek nr 5... Ett par svarta pyjamasbyxor och en rutig skjorta med ränder i. Vet du vad du ska ha på dig imorgon? Senast ändrad: 4 Dec 2013
Sv: Frågelek nr 5... Ett par svarta pyjamasbyxor och en rutig skjorta med ränder i. Vet du vad du ska ha på dig imorgon?