Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Åkt hem från föräldrarna, varit på Willys, lämnat pengar på ridklubben.

Samma

Presentkort på Ullared! Där finns allt för hemmet , mig själv och hunden så det hade passat perfekt i år känner jag då det e sådana saker jag har brist på för tillfället :)

Samma

Presentkort på ge-kås (brukar få det), presentkort på hööks och pengar (brukar få det med). Vill köpa en massa nya hästprylar :p

Samma.

Presentkort på Gekås kanske skulle vara något ;) Annars har jag öbskat mig resebidrag då vi ska iväg till USA både i vår och i sommar :)

Samma

Fårskinnssits till min bomlösa sadel, nya feta R fälgar, lite övriga bilsaker. Köper de mesta jag behöver o vill ha själv så det är alltid lika svårt! :p

Godast resp äckligast på julbordet?

Janson utan ansjovis, prinskorv och gröten :d

Jag klarar mig utan sylta, lax, torra hemmagjorda köttbullar, rödkål och alla andra kåler utom grönkål, vissa sillsorter och det där brödet man ska doppa.

Samma.

Godast är Jansson med lagom ansjovis i. Det får inte vara för mycket. Rödbetssallad , köttbullar o varmrökt lax.

Klarar mig utan : prinskorv , sylta , sill , "den typen av lax som ej är varmrökt" , brysselkål.

Samma

Godast är pepparlaxen, Jansson frestelse, svärmors hemlagade köttbullar och skinkan :d

Avstår från alla syltor, lutfisk, sill, och säkert nåt mer.

Vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 733
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 415
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka