Frågelek nr 5...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 58 347
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Åkt hem från föräldrarna, varit på Willys, lämnat pengar på ridklubben.

Samma

Presentkort på Ullared! Där finns allt för hemmet , mig själv och hunden så det hade passat perfekt i år känner jag då det e sådana saker jag har brist på för tillfället :)

Samma

Presentkort på ge-kås (brukar få det), presentkort på hööks och pengar (brukar få det med). Vill köpa en massa nya hästprylar :p

Samma.

Presentkort på Gekås kanske skulle vara något ;) Annars har jag öbskat mig resebidrag då vi ska iväg till USA både i vår och i sommar :)

Samma

Fårskinnssits till min bomlösa sadel, nya feta R fälgar, lite övriga bilsaker. Köper de mesta jag behöver o vill ha själv så det är alltid lika svårt! :p

Godast resp äckligast på julbordet?

Janson utan ansjovis, prinskorv och gröten :d

Jag klarar mig utan sylta, lax, torra hemmagjorda köttbullar, rödkål och alla andra kåler utom grönkål, vissa sillsorter och det där brödet man ska doppa.

Samma.

Godast är Jansson med lagom ansjovis i. Det får inte vara för mycket. Rödbetssallad , köttbullar o varmrökt lax.

Klarar mig utan : prinskorv , sylta , sill , "den typen av lax som ej är varmrökt" , brysselkål.

Samma

Godast är pepparlaxen, Jansson frestelse, svärmors hemlagade köttbullar och skinkan :d

Avstår från alla syltor, lutfisk, sill, och säkert nåt mer.

Vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 476
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
816
Senast: monster1
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka