Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har väl ingen riktig hat-färg, men har lite svårt för ljus-lila, ljusgrönt och rött... men det är mest på kläder, annars kan de funkar.. har t ex några ljusgröna fina skålar...
Som telefonförsäljare. Dels för att jag inte kan ta kritik, tål inte människor som är snäsiga, har telefonfobi och kan oftast inte svara när det ringer och hatar att ringa upp folk. Så det jobbet är helt uteslutet. Tror ingen skulle vilja ha mig som anställd heller för den delen.
Jag tycker inte om att ha barn nära inpå mig. Vänner / bekantas småbarn vill jag inte gärna ta/hålla i så ett dagis med okända barn hade varit en mardröm
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.