Frågelek nr 5...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 58 347
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Med sömntablett runt 23.00-00.00.
Utan runt 02.00-03.30.

Samma.

För tillfället är det estrellas grillchips.

Hyra eller köpa film?

bandit så ofta som jag får in den, annars blir det p3 eller p4.. då det är de enda som går in på radion utan en 2m lång extra antenn och behöva stå ut med brus i bakgrunden.. :(

ser du på julkalendern?

bandit så ofta som jag får in den, annars blir det p3 eller p4.. då det är de enda som går in på radion utan en 2m lång extra antenn och behöva stå ut med brus i bakgrunden.. :(

ser du på julkalendern?

Nix.

Vilka storlekar är av betydelse?

Storlekar av vad?
Storleken på en kuk har betydelse för mig. En lagom är bäst. Men hellre en stor än en liten. Skulle faktiskt rata en kille om han skulle ha en liten. Kan inte leva med det.
Storleken på mina kläder är viktig för mig.

Har du shoppat något idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 476
Senast: tott
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
816
Senast: monster1
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka