Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Imorgon blir det en tur med medryttarhästen och sen ska jag försöka göra något extra roligt med hunden har jag tänkt :)

Samma

Min enda lediga dag denna vecka så ska passa på att sova ut, umgås med familjen och sen träffa killen på kvällen och kolla film och äta middag :)

Vad gjorde du igårkväll?

Jag kollade på tv med barnen och mös med tösen i soffan och fick massage av henne.

Samma.

Jag trivs jättebra i "huset" / stugan jag hyr , men trivs inte alls på själva stället så inom ett par år hoppas jag att jag får möjlighet att lämna ön. Är ursprungligen från Värmland så en ö på västkusten är inte riktigt min grej.

Samma

Jag trivs jättebra, det enda som fattas är ett ordentligt stall men det bör det förhoppningsvis i framtiden :)

Är du duktig på att köra med transport?

Igår bakade jag scones och kladdkakemuffins och var länge i stallet mitt på dagen. Sedan blev det 2 filmer som jag tittade på på kvällen.

Idag har jag löshoppat hästen och han klarade 90 cm så det är jag superglad över. Gränsen på 3-års nästa år för godkänt :)
Sen blir det bara lugnt här hemma ikväll.

Samma.

Köpt en dörr som vi gjorde om till en sänggavel, bara listerna som ska på sen är den klar :) Sedan har ja mest stökat runt i nya hemmet, satt upp gardinstänger o gardiner där det går, förberett inför tapetsering, osv.

Vad har du mittemot din fotände av sängen?

Tar allra helst pengar eller presentkort på hööks eller ullared så jag kan köpa hästprylar.

Samma.

Jag har ingen aning, är mest fokuserat på barnen nuförtiden :)

Vilken färg har du mest av till din häst? På utrustning alltså :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 945
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka