Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Crosstrainer! Eftersom man har möjligheten att utföra löpning/promenad utomhus, men rörelsen från crosstrainern är inte riktigt lika lätt att få till, och eftersom den ofta är skonsammare för kroppen skulle jag helt klart säga crosstrainer!

Vad ska du göra idag?

Det är Rusken runt-dagarna så jag ska ut och kolla några ställen. Och så är det hoppning på TV. :)

Samma

Den är svår :p hmm.. gillar cheesecake väldigt mycket :d annars kan listan kan göras väldigt lång :)

Samma

Olika, beroende på vad jag är sugen på :p Men min sambos favorit är Kebabpizza iallafall ;)

Ska jag gå till frisören idag eller ska jag spara mina cash till ett senare tillfälle?
(Har inte varit hos frissan på väääldigt länge + behöver spara pengar, what to do?)

Jag vet ju inte hur du ser ut i håret.. Jag skulle spara. Fast å andra sidan så klipper jag mig väldigt sällan eftersom mitt hår inte kräver det.

Grillad eller kokt korv?

Hmm..städer blir nog 2 tror jag.

Vad ska du göra nu till hösten?

Ps. jag valde att åka iväg o klippa mig ändå :p för er som undra ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 365
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 686
· Visningar
51 895
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka