Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Jag har en HTC Desire men ska byta ut den inom kort eftersom ljudet när jag pratar med någon har blivit så dåligt...

Samma

Jag har en Samsung galaxy 2 som ska uppdateras till en Samsung galaxy 4 mini när jag har råd att prioritera det. Hästsläp står före på listan.

Vad händer i helgen?

Födelsedagskalas för sambon, annars ska jag mest plugga som en dåre för omtentan på tisdag.

Samma

Hmm...inget planerat. Tare lugnt o springa några varv i skogen kanske? :)

Brukar/de du se på Skilda Världar? :p

Rock/hårdrock om jag själv får välja!

Har du någon film du kan se om och om och om igen och den är fortfarande skit bra efter att du sett den 2miljoner ggr?

Maten. Det finns mat och godis som inte går att få tag i i utlandet. Resten borde ju finnas vart man än befinner sig.

Samma

Renskav, yoggi dröm vaniljyoghurt, ostkaka, oboy. Och en radda andra grejer.

Vad har du för skor på dig till vardags?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 365
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 686
· Visningar
51 888
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka