Frågelek nr 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 119
  • Visningar Visningar 74 918
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Äga och driva en framgångsrik stuteri och träningsanläggning :) Eller jobba på Kolmården, om det hade legat närmare :D

Vad kör du för bil?

Skulle vilja prova att köra grusbil o timmerbil innan jag bestämmer mig för att ta utbildningen eller ej ^^

Samma

Skulle kunna tänka mig att jobba med det mesta som är snällt för kroppen. Den är inte hundra. Prova på innan jag ratar det. Och där det inte är mycket människor.

Vad blir det nästa du äter?

Blöter det, tar schampo och låter det sitta i typ 2 min. Brukar ta duschcremen emellan schampo och balsam.
Sköljer ur håret. Tar en stor klick balsam och drar försiktigt genom håret och främst på topparna. Sköljer ur det och tar sedan 1/5 äppelcidervinäger och 4/5 vatten och blandar i en bägare. Häller det sedan över håret, främst i hårbotten. Avslutar med att skölja lite i max 3 sek, annars försvinner effekten.

Samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
771
Senast: Guldaskig
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 225
Senast: Halcyon
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka