Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

när det behövs, kör förbi affären på väg hem från skolan så brukar stanna till om vi behöver ngt
samma

Till Sverige, men det räknas inte riktigt som resa kanske... Så jag säger San Remo, där jag var i påskas :)

Vilken gren föredrar du inom ridningen?

Romantisk-komedi eller typ en riktigt bra thriller/skräck? :p

Vad ska du göra imorgon (eller idag om klockan hunnit blivit över 24)??

Sova tills jag vaknar, man blir MÖR efter 10h bilkörande xD Sen packa upp och sortera, träna och njuta av att vara tillbaka i Skåne! :)

Samma

Jag ska sätta tapeter i vårat kök, pyssla om hästen och gärna motionera på något vis, troligtvis en promenad.

Vilken tros samt bhmodell gillar du bäst?

Trosor: "Vanliga" eller lite hipstersaktiga.
BH: Som push-up i formen fast hatar när det är tjocka kuddar i. Det är big NO-NO! Eller t-shirt BH:ar.

Samma

Trosor: Beror på vad jag ska göra, rida/träna/motionera = "vanliga mormors trosor", under jeans = String, under bagybyxor = hipster med bred kant :)

Bh: Aningen fodrade, men inte med några jätte kuddar, vanliga som knäpps bak eller fram med brottarrygg! :)

Vilken storlek på skor har du?

Just nu är jag hemma och surar över en skitsak, men det är väl tillåtet ibland. Ska strax åka till stallet så jag blir lite gladare och sen är det tapetsering som står på schemat.

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
716
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka