Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Idrott och bild pga lärarna.
Teknik, fysik och matte eftersom jag är helt bakom flötet och inte fattar en skit av sånt.

Är du lite av en "partyprinsessa"?

Nope inte jag heller.. :P

Finns det någon färg på kläder som du aldrig använder? Varför?

Ja, rött. Jag passar verkligen inte i det av någon konstig anledning. Känner mig som ett ufo i den färgen. Har en vit/röd randig tröja och den funkar men det är nog för att det vita tar över en del (den på min avatar).

Vilka färger passar du i när det gäller kläder?

Jag kan ha de flesta färger, men passar extra bra i grönt, vinrött och marinblått :)

Om du var tvungen att äta samma mat resten av ditt liv, vad skulle du välja?

Hmm, svår fråga. Säger nog faktiskt pannkakor. Det är något jag tycker är jättegott och något jag kan äta flera dagar i sträck i vanliga fall, så ser inga problem med att äta det i evigheter.

I vilken ställning sover du i, eller somnar i?(Man vrider väl runt sig under natten)

Somnar alltid på vänster sida pga opärr som gör ont på höger sida.

Hur skulle en perfekt ledig dag se ut för dig?

en dag när man får mycket gjort :D! helt lediga dagar när jag inte gör nånting har jag för många av :p
samma

En perfekt dag för mig vore att få vakna utvilad men ändå rätt tidigt på dagen för att hinna med mycket.
Det första jag skulle göra är att äta en frukost så som jag skulle vilja kunna äta och njuta av den. Sedan åka till stallet och umgås med min häst, hade han gått rida på så hade jag antingen velat rida ut en sväng i skogen eller ta en hopprunda. Efter det väntar en dag av skoj med vänner och vårat mål är en dag på Liseberg där jag vågar åka dom flesta attraktioner. Sedan avslutar vi dagen med en god middag inne i stan på någon restaurang.

Det hade varit roligt att kunna hitta på något sånt. Har inte gjort det på nära 10 år..

Är du en kall eller varm människa i din kroppstemperatur?

Jag är sk växelvarm, blir som min omgivning.. som en reptil :p

Använder du huvudbonader?

Ett par som jag hoppas håller för alltid! :P

Har du någon sommar-outfit som du trivs extra bra i?

mina tunna harem byxor från Thailand, :love: otroligt fula men svala och mysiga, till det ett tunt linne och spor tbh :p dock inget jag visar mig offentligt i :D

samma

Outfit vet jag väl inte men jag älskar mina mjukisshorts. Världens skönaste men kanske inte nått jag har på mig utanför dörrn' :)

Favorit reality tv program/serie?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 279
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
716
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka