Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Olika beroende på om jag är ledig eller om jag ska jobba(och hur pass trött jag är) Men mellan 22.30 - 01.00

Om det skulle göras en film om ditt liv, vad skulle den heta då?

Oj! Den måste jag nästan klura på en stund. Skulle nog inte kunna bjuda på en överdrivet spännande film än heller om mitt 20 åriga liv:D Kanske mer inressant än de flesta av mina vänner men annars inte:p

Samma

"En verklighetsbaserad historia- En kvinnas kamp från sitt förflutna".

Eller något sånt..
Vilken svår fråga!

Vilken 2 färger tycker du inte passar ihop?

Oj, det var nog 1.5-2 månader sen... Men nu blev jag ju sugen på det, kanske ska ta och äta det imorgon :d

Brukar du kolla på "halv 8 hos mig?"

Frakturer i tre ländkotor, brutit ett par fingrar, spricka i båda armbågarna, spricka i käken, spricka i ett ben i foten.. :P

Har du fått sy ett sår någon gång?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
720
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka