Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Nej, har nog bara köpt kläder via nätet 1 gång faktiskt. Förutom dom aktioner jag vunnit på tradera men det är typ 1-2 ggr. Ingen nätshoppoholic i alla fall :D

samma

Mina senaste kläder har jag köpt i butik, men handlar på nätet rätt ofta. Smidigt om man vet vilken storlek man har osv..

Samma

Jag shoppar kläder oftast via nätet faktiskt :) Kan dock ofta bli storleksproblem ibland men de är ju bara skicka tillbaka o antingen ändra stl eller få pengarna tillbaka :) Dessutom tycker jag att de är skönare att "shoppa i lugn o ro" framför skärmen istället för att springa runt i massa olika affärer för att få tag på "det rätta plagget".. för mig som är rätt velig är nätshopping ett +, dock kan de ju va roligt o handla direkt i butik med om man inte är ute efter något speciellt :D

Är du ledig nu på fredag?

har sett många traktorer idag, bor liksom mitt ute på landet och alla hugger hö idag :p

samma

Jag tar extra mycket balsam och så får det sitta i ett tag, så ingen ren inpackning.

Bästa tvprogrammet just nu?

Ehh... 100 % bonde? Fast hatar danska

Vad heter låten som ursprungligen gjordes som David Guetta (R3hab remix) har gjort nån låt på? Var det nån 90-talslåt?

bikini, min mage är kritvit 10 månader om året så behöver all sol den kan få :P
samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 280
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
716
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka