Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, har nog bara köpt kläder via nätet 1 gång faktiskt. Förutom dom aktioner jag vunnit på tradera men det är typ 1-2 ggr. Ingen nätshoppoholic i alla fall
Jag shoppar kläder oftast via nätet faktiskt Kan dock ofta bli storleksproblem ibland men de är ju bara skicka tillbaka o antingen ändra stl eller få pengarna tillbaka Dessutom tycker jag att de är skönare att "shoppa i lugn o ro" framför skärmen istället för att springa runt i massa olika affärer för att få tag på "det rätta plagget".. för mig som är rätt velig är nätshopping ett +, dock kan de ju va roligt o handla direkt i butik med om man inte är ute efter något speciellt
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Fick samma tanke.
Spinner vidare;
Har nog själv inte förstått hurpass mycket jakt de har i sig och nu dyker de upp (säkret varit innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.