Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jobbar i en djurpark/tivoli (Furuviksparken mer exakt), de dagar jag är ledig blir det nog sola, slöa o vid längre ledighet kanske de blir en sväng till stugan samt hälsa på föräldrarna. Kanske hinner med Gröna Lund med :)

Samma

Det händer nog ingenting speciellt. Vi äter en traditionell midsommarmiddag och har det trevligt. Det blir troligsvis bara vi i familjen då resterande släktningar ska åka iväg och fira på annan ort och jag tror inte att vi följer med.

Gillar du nutella?

Det är gott med en sked eller två men sen tröttnar jag. Man blir mättad på lite av det.

Vad är det dyraste plagget du äger och vad kostade det?

Om skinnstället jag har när jag kör hoj räknas så är det det :P
Det kostade 8000kr..

Samma.

Klart det räknas, det är ju ytterkläder :)

Mitt dyraste plagg är en lammskinnsjacka jag köpte för några veckor sedan för 3300 kr. Kom precis på att min bondelid vinterjacka kostade lika mycket, samt min haglöfs funktionsjacka. Jag verkar hamna på den summan vad det gäller jackor :p

Vilken väska använder du till vardags?

En Louis Vuitton speedy 35 i färgen azur.
Varvas med en LV saumur 30 i färgen monogram och på sommaren används även LV Eva clutch i färgen azur.
Ja, stort fan av LV!

Har du ätit svenska jordgubbar nu på försommaren?

Jobba, jobba och jobba! :p Fast det känns faktiskt skönt att få göra det som omväxling, eftersom jag annars studerar till vardags! :)

Samma

Jag ska jobba, gå promenader med min häst i det fina vädret, renovera hus, åka till Kreta, besöka Liseberg nån gång och slappa resten av tiden.

Har du någon dålig vana?

Ja, jag säger förlåt för allt och inget (kan tänka mig att det är ruskigt irriterande)

Vad för plagg bär du helst?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
712
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka