Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jobbar i en djurpark/tivoli (Furuviksparken mer exakt), de dagar jag är ledig blir det nog sola, slöa o vid längre ledighet kanske de blir en sväng till stugan samt hälsa på föräldrarna. Kanske hinner med Gröna Lund med
Det händer nog ingenting speciellt. Vi äter en traditionell midsommarmiddag och har det trevligt. Det blir troligsvis bara vi i familjen då resterande släktningar ska åka iväg och fira på annan ort och jag tror inte att vi följer med.
Mitt dyraste plagg är en lammskinnsjacka jag köpte för några veckor sedan för 3300 kr. Kom precis på att min bondelid vinterjacka kostade lika mycket, samt min haglöfs funktionsjacka. Jag verkar hamna på den summan vad det gäller jackor
En Louis Vuitton speedy 35 i färgen azur.
Varvas med en LV saumur 30 i färgen monogram och på sommaren används även LV Eva clutch i färgen azur.
Ja, stort fan av LV!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.