Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Med tanke på att frysen är tom, kylen är i stort sett tom, så skulle jag kunna bjuda på:
Varmrätt: En rostad macka
Huvudrätt: Pasta med ketchup
Efterglass: Äkta vaniljglass
Voilá! Bon Appetit!
Haha mitt blir liknande föregående då det är tomt och ekar i kylen.. xD
Varmrätt: Knäckebröd med smör
Huvudrätt: Pasta med ketchup, gurka
Efterrätt: En apelsin, snyggt i klyftor xD
Hmm, ja de är rätt tomt i vår kyl/frys med för tillfället, men detta skulle jag nog kunna bjuda på:
Varmrätt: Får bli rostad macka här med, med pålägg
Huvudrätt: Schnitzel och hasselbackspotatis eller fiskpinnar och mos?
Efterrätt: Piggelin ?
Sockergryn: Nope, inga kryddor. Åh, jag har typ levt på aubergine idag, la in ett stort lass i ugnen imorse när jag ändå skulle lägga in, lika bra o ta mycket på en gång^^. Ja, testa!
Laguna: Någon maträtt kommer jag inte på, men ifall man får säga en enskild råvara så säger jag ruccola. Örk.
Tror det var gymnasiets tacos, totalt sett. Men när jag var ännu yngre älskade jag tomtegröten man fick! (lustigt att man fick gröt till lunch... egentligen.)
På gymnasiet var allt min favoritmat! Vi fick alltid ekologiskt, kött från egna djur och egna grönsaker tillagat av en egen kock
I grundskolan hade jag ingen favoritmat, men jag gillade bla potatis och pannbiff med brunsås och lingonsylt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Räknade på det för många år sedan, men borde vara någorlunda samma i dag - om du tänker ha stallet som fulltidsjobb så behöver du minst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.