Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jag är benägen att hålla med Got2Be då vi också fick fin och ekologisk mat från en cateringfirma hela gymnasiet igenom. Men innan dess var det nog panerad fisk med Karl Alfred-sås eller spagetti och köttfärssås som slank ner bäst, kan fortfarande bli sugen på just skolans version av båda delar idag!

När var du senast sjuk?

Men vad lyxigt!

Riktigt sjuk, alltså sängliggandes kommer jag inte ihåg (tack och lov!) Men blev väldigt förkyld i december att rösten försvann helt.

Samma

Ja och nej. Varannan gång jag smakar det tycker jag det är jättegott och köper hem ett lass, men sen kommer jag fram till att det inte är så fantastiskt ändå och så blir de liggande...

Är det snö hos dig just nu?

Jag hoppas så innerligt att jag kan åka hem till Sverige och sommarjobba på det bästa sommarjobbet i världen den här sommaren igen!:love:

Samma

Lämna in ett papper på ett ställe, gå till bibblan.. och ja, inte så mycket mer vad jag vet.

Tittar du på "Halv åtta hos mig"?

//r

bara bra, är frisk och pigg. vackert väder osv :), men blir en lat dag inomhus då dom sprider gödsel ute :devil:

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 915
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 854
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 069
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?