Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Har inget inplanerat för resten av dagen. Kanske ta en promenad med sambon, sen fixa saker över internet.

Vad blir det för middag idag`?

Jag ska jobba på förmiddagen och sedan hoppas jag att vi håller på att sätta upp ett nytt kök i huset.

Bästa grillmaten?

Grillspett med olika saker på för det är roligt att göra dem =P

Om du var tvungen att välja en frukt som skulle vara den enda frukten du fick äta i fortsättningen, vilken skulle det bli?

//r

Äpple. Det går att äta som det är men är även huvudingrediens i äppelpaj som jag inte skulle kunna leva ett helt liv utan.
Även gott i sallad. Mångsidig frukt!

Favorit i serien vänner?

Om planerna går i lås ska jag o pv vandra ytterligare en etapp på Skåneleden :love: Så då blir det förberedelser på fm när pv jobbar och sen vandring.

Vin eller öl?

//r

Då svarar jag på din =) Senaste filmen jag såg på bio var nog Rock of Ages (äälskar den!).

Vem är din kvinnliga favoritskådelespelare?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 914
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 854
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?