Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Bara en gång "på riktigt" från en stad till en annan alltså. Har bytt hus men inte stad.

vad saknar du just nu?

Vatten, jag är törstig;)

Tror du att en konspiration mot vapenlagarna i USA låg bakom maratonbomberna?

vågar jag inte säga något om för det enda jag funderat kring det är "vart är världen på väg" och att det är hemskt, tragiskt och otroligt onödigt gjort.

Vilka olika hårfärger har du haft? :)

Väldigt mörkbrun, mörkbrun, ljusbrun, mörkblond och blont. Så ja, de felsta. (sen har jag ju varit orangehårig perioderna mellan brun & blond..)

Är naturligt blond men har också varit röd, mörkbrun med röda slingor, blond med mörkbrunt underhår, mörkröd. Just nu mörkbrun och funderar på att göra en ombre :)

Bästa tiden på dygnet?

Det hoppas jag!
Precis köpt hus och flyttar in om några veckor :)

Vilken radiokanal lyssnar du på?

En tekaka med smör, skinka, ost, paprika och gurka och en kopp varm choklad.

Samma

Ja! Vill det. Ska åka iväg med pappa en längre weekend, men vart är inte helt klirrat än dock.

Är du glad idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 909
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka