Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Dom är blåsta. Har varit på en bussresa och där var Morgan med och han var ännu mer korkad då. Det var för några år sedan.
Men visst, dom är bra underhållning.

Samma

Vad tycker jag om vemdåsadu?? Har ingen uppfattning :p

Vad har du för abonnemang på din mobiltelefon?

Var glad för det :D
(tvprogram)

Jag har telenor total. Innebär att jag får ringa, smsa och surfa hur mycket jag vill, har även tvillingkort så kan ha det i datorn och behöver inget eget abonnemang för det. Går inte att få det abonnemanget mer så håller hårt i det. Men det går att få liknande.

Vad ska du göra på valborg?

Kommer att befinna mig i Tyskland då, vi ska hälsa på pv:s syster :) Inget särskilt planerat då dock.

Vad skulle du ha för byxor/underdel till en tight, ljus jeansskjorta???

//r

Skulle nog aldrig klä mig i jeansskjorta.. meeen ett par svarta "jeans" hade nog blivit isf.

Märke på dina favorit jeans?

Just nu är det ett par från H&M. Dom ligger på delad förstaplats med ett par från bondelid.

Hur sminkar du dig till vardags?

Hm......... Top model, 16 and pregnant, teen mom, simpsons, halv åtta hos mig, family guy och så vidare... Det roliga är att jag sällan kollar på tv :p

Favorit klädaffär?

MQ, H&M och Holly & White kollektionen från Lindex, dom har fina plagg ibland.

Vad ska du göra imorgon?

Hmm... Det ända jag vet just nu är att jag borde åka och stor handla...då de ekar i kylen ;)

När besökte du senast tandläkaren?

Det beror på hur onyttig jag känner för att vara... Men helst har jag tutti frutti-strössel på!

Vilken är din favoritglass?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur