Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

I påskas när jag var hemma i Skåne och rastade hojen.. ;) Med andra ord MC hjälm :)

Samma

Det var nog i början av februari när vi var i Indien och hyrde en moped...tror jag.

Har du håret uppsatt eller inte oftast?

//r

Ja. Fast det brukar hinna bli alldeles för slitet innan jag tvättar av det gamla och målar på nytt, speciellt såhär på vinterhalvåret... Men jag gör det! ;)

När var du på konsert senast?

Augusti förra året, såg Takida! (för 5e gången) ;)

Har du någon konsert inplanerad framöver?

Hmm, ingen maträtt kanske, men säger cevapcici, tycker det ser ut som bajskorvar^^.

Vilket är det senaste riktiga fyndet du gjort?

//r

Fynd och fynd, men köpte ett par nya ridskor, jättesnygga och riktigt bra kvalité för endast ca 450 kronor.

Samma

Hmm..fick fundera länge på den, men så kom jag på att jag köpte rosa nike-skor för typ 170kr förra sommaren och en rosa jacka för typ samma peng. Älskar utförsäljningar med grym rea :D (jag som i vanliga fall inte brukar gilla rosa kläder så mycket, använder dock dessa typ jämt :p )

Hur är vädret hos dig idag?

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 852
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur