Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Att jag tog mig rund joggingrundan utan att sakta av till skritt tänkte jag skriva:p

Jobbar du idag?

Samma här, har inget jobb.

Bestämmer du spontant varje dag vad du ska laga för mat eller gör du en matlista?

Jag brukar ha matlista men många gånger blir det en spontanare :)

Vilken paprika är godast, röd, grön, gul eller orange?

Havregryn är alltid gott och kan användas till många olika saker! Gör nog av med åtminstone en påse per månad, mest till gröt men även som flingor, till bakning etc. :)

Vad äter du helst för sorts choklad?

Beror på vad jag ska handla..
Levis eller Spirit Stores när det gäller jeans iaf :)

Äger du ett par trätofflor?

3 mål. Tiderna beror lite på hur jag jobbar (jobbar rätt mycket skift..) och sen blir det några mellanmål beroende på hur hungrig jag är och vad jag gör under dagen.

Samma

Oj, jag tyckte det lät lite först, men såg sen att du inte räknade med mellanmålen då.

Just nu med vardagen jag har nu äter jag fyra gånger om dagen (frukost, lunch, mellanmål och middag).

Tycker du om aubergine?

//r

jo men det gör jag! Tycker den gör sig fint i gratänger/wok. Dock måste den mjukna till lite (stekas eller så) innan man äter den, för skalet blir annars så gojsigt/stelt/vidrigt typ! Däremot smakar den egentligen inte så himla mycket.

Vad är din favoritgrönsak? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 924
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 854
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka