Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jag ser bara en stor trut och armar å ben överallt, han behöver coola ner sig några kilo:banghead:

Vad tycker du om folk som envisas med att ha konversationsklubbar på trånga ställen där mycket folk rör sig?

Gå ut i köket och troligtvis ta ut palsternackspuddingen ur ugnen, den är nog klar då =)

Vad åt/äter/ska du äta till frukost?

//r

Naturell lättyoghurt med olika saker i, för tillfället är det mjukt bröd som gäller.

Vilken är din favorit-hästbokserie?

//r

Hmm, ingen alls faktiskt. Lyssnar inte på musik så ofta.. men ett tag "missbruka" jag Maja Ivarsson - Mitt bästa för dig (Pugh Rogefeldt)

Har du bytt till sommardäck på bilen än? (om du äger en bil förstås? :p)

Hihi har ingen bil men mina föräldrar har ;) Ja det är bytt, dock hade vi kunnat vänta ett tag till då det kom MYCKET snö i förrgår/igår :mad: Jag som var iväg på tävling idag! Tur att det gick bra och inte frös på :d Kunde ju ha blivit liiiite halkigt :down:

Har du varit ute på någon lokal tävling i år? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 854
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023