Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Är helt ledig från skolan men ska jobba heltid. Har dock bett om två veckors semester i början av juli! :bump:

När badade du senast i havet?

Minns ärligt talat inte. Det var nog åtminstone tre-fyra år sedan. Jag är en badkruka av sällan skådat slag :p

Vilken sjukdom tror du är värst, pest eller kolera? ;)

Haha, kolera vet jag knappt vad det är, så jag säger pest.

Brukar du veta/fundera på kvällen innan vad du ska äta till frukost dagen därpå?

//r

Just denna gången fanns det ett läppglans, 2 burkar av min sons medicin jag hämtade ut igår från apoteket, 1 läppstift, 1 penna, plånbok, solglasögon, bilnyckel, en lapp från tösens dagis, en lapp om sonens sparade recept på apoteket och ett gammalt kvitto.

Samma!

Använder sällan handväska och och i så fall brukar jag bara lägga ner typ plånbok och mobil:)

När gick du upp i dag?

Jag ska ut och rida :)

Tycker du oxå att powder puff dance är hur kul som helst att titta på?:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 854
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka