Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Inte den blekaste. Är inte hemma dagtid och får dessutom ytterst sällan post.

Hur gör du för att bli piggare när du är trött och seg?

Hmm, det beror lite på situationen. Men generellt brukar jag försöka med en stark kopp kaffe + eventuellt något sött och inbilla mig att det hjälper. Har jag tid & möjlighet tar jag annars gärna en power nap på 20-30 minuter, det brukar göra susen!

Har du sprungit något lopp någon gång?

Jag ska gå en långpromenad med barn och hund, träna ett pass, packa flyttkartonger.. Typ så har hela veckan sett ut hittills och kommer väl göra imorgon också.

Samma.

Naturell lättyoghurt!:love: Med någonting i, vad varierar, just nu är min senaste dille att ha i tre knäckebrödsskivor som jag bryter i bitar och har i.

Äter du nyttigt? (enligt dig själv alltså)

//r

Kunde äta nyttigare, men jag är absolut inte onyttig! Skulle säga att jag är lite bättre än medel.

Samma

Ja! Fast jag är inte så jättebra på det... och just nu vill jag flytta, vill ha lite omväxling (men det kommer nog inte bli jättesnart)... så vill liksom inte inreda så mycket här...

När åkte du tåg senast?

//r

I somras, ingen kul upplevelse kom 5 timmar försent pg kopparstöld:mad:

Tycker du att isglass, sorbet eller mjölkglass är godast?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 129
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 855
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 114
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka