Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När jag rör på mig blir det minst 1,5 liter, men annars blir det nog lätt för lite. I alla fall under vinterhalvåret. På sommaren tänker jag hela tiden på det.
Typ inte alls.
Är Pepsi max beroende och dricker 3 33cl burkar per dag minst och det blir 1-2 glas vatten per dag till middagen bara.
Borde skärpa till mig lite på den fronten.
Utan. Enda gången jag haft det var när jag bröt armen lustigt nog. Aldrig mer efter det. Den bröts av mot kanten av västen mot marken. Men på den tiden var dom lite klumpigare än dagens som är mer slimmade.
Jag gillade palomino på den tiden och även skäck.
Men favoriten var ändå mina egna hästar-fux och mörkbrun med vita tecken på huvudet och kronor vid hovarna.
Så klart man tyckte ens egna var finast då.
Som en gummiboll, spänstig, lite sprallig, "het" men kontrollerbar med kapacitet i främst hopp men även dressyr, gärna 170+ i mkh, valack eller hingst, 6-7år.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.