Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

När jag rör på mig blir det minst 1,5 liter, men annars blir det nog lätt för lite. I alla fall under vinterhalvåret. På sommaren tänker jag hela tiden på det.

Samma

Typ inte alls.
Är Pepsi max beroende och dricker 3 33cl burkar per dag minst och det blir 1-2 glas vatten per dag till middagen bara.
Borde skärpa till mig lite på den fronten.

Rider du med stövlar, chaps eller enbart ridskor?

Utan. Enda gången jag haft det var när jag bröt armen lustigt nog. Aldrig mer efter det. Den bröts av mot kanten av västen mot marken. Men på den tiden var dom lite klumpigare än dagens som är mer slimmade.

Brunt eller svart på hästen i utrustning?

Beror lite på vilken färg hästen har. Men jag gillar brunt, men använder mest svart :p

Med eller utan luva på hästen när du rider?

Det är snyggt med luva men har aldrig haft det på ridhäst, däremot när jag körde travhäst med extra bomull i öronen.

vilken typ av sadel gillar du bäst att rida i, utan speciell inriktning nu.

Hoppsadel här med. Jacson Santa cruz är helt underbar att rida i om jag ska välja vilken med.

Vilken färg och vilka tecken gillar du bäst på en häst?

Fux med höga strumpor och relativt mycket vitt i ansiktet!

Hur såg drömhästen ut när du var liten? (färg, kön, ras, man osv)

Kolsvart, med lååång man och mycket hovskägg, lite frieseraktig, hingst.. Nu skulle jag aldrig vilja ha en frieser, även om de är vackra!:)

Samma

Jag gillade palomino på den tiden och även skäck.
Men favoriten var ändå mina egna hästar-fux och mörkbrun med vita tecken på huvudet och kronor vid hovarna.
Så klart man tyckte ens egna var finast då.

Hur är den perfekta hästen för dig?

Som en gummiboll, spänstig, lite sprallig, "het" men kontrollerbar med kapacitet i främst hopp men även dressyr, gärna 170+ i mkh, valack eller hingst, 6-7år.

Har du glömt banan/vägen på tävling någon gång?

Eftersom jag bara tävlat i trav så säger jag nej, lite svårt att ta fel väg där :D

Hur många följer du på instagram? (om du har det)

Äter inte middag, men lunchen intas vid 3-tiden.

Om du får den klassiska frågan man fick som barn "röd eller gul saft"?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
853
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V