Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Var också tvungen till att googla. Och samma svar här, inte speciellt roligt.

Hur ska du spendera denna dag?

Jag är hemma och håller på att gå igenom mina kläder, se vad jag egentligen använder o så. Ska kanske lägga ut en del till försäljning o så. Så ska jag tvätta o laga mat o sådär. Mulet ute, så passar bra med en inne-dag.

Gillar du artisten Ron Pope?

//r

För min del troligen soppa gjord på färdig Kelda (tror jag) -soppa som vi fått hämta ut gratis och så purjolök däri också och så en toast till tror jag.. kanske. kanske något annat^^.

Brukar du bada mycket på sommaren?

//r

På hemmaplan, ja! Har ett par på mig i detta nu, underbart gosigt att mysa i ju! Mjukis/pyjamasbyxor + over size-tröja + raggsockar = underbart! Har det väldigt sällan i skor och sådär dock, bara i stallet om vintern nån gång ibland sådär.

Vad har du för planer ikväll?

Inget speciellt planerat. Ser på Lets dance nu, sen blir det nog lite sims 3 tror jag :)

Har du ätit någon lakrits idag? (Är ju internationella lakritsdagen idag för er som inte visste det ;))

Nä fy nej, lakrits är ingen favorit här! Men det är visst lakritsextrakt i min ansiktskräm såg jag, det kanske duger...? :angel:

Vad tycker du om Håkan Hellström?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 445
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 854
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka