Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Brukar alltid åka upp till fjällen över påsk. Så här är vi nu :) blir påskmiddag idag för imorgon kommer vi sitta i bilen hela eftermiddagen och kvällen pålägg hem :p

Du hade ingen fråga så jag kör på samma.

Det blir en middag hemma hos svärföräldrarna som det brukar bli. Sen är det mest påskgodiset som förgyller denna helgen :D

Kan du "trolla" med en kortlek?

Sambon kokade ett ägg till mig imorse, men jag orkade inte äta upp det, men det äts nog upp senare - så ja:D

Samma

Nix, inga ägg idag. Precis beställt en pizza. Det blir dagens mat.

Vad har du på dig idag?

Brukar inte få något påskägg, men när jag var yngre så brukade jag få godis :)

Kör på samma då mitt svar var så tråkigt ;)

Hm, köpte den 1 oktober 2012, dock gick den sönder och byttes ut mot en helt ny i somras tror jag? Så i sommar 1 år :)

Favoritfärg?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 309
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
726
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka