Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

ja, förutom vilt(rådjur, älg osv) och fisk. tycker inte om konsistensen av vilt och äter inte ngt från havet

samma

Om jag fick välja helt fritt och inte bry mig om nyttighetsfaktorn så hade jag valt såna där riktigt onyttiga (barn)frukostflingor, typ Krave eller Choco Puffs... Lite härlig färsk frukt (typ melon) och så lite riktigt gott kaffe med mjölk på det så vore jag lycklig! ;)

Ser du på Ponnyakuten?

Nja. Plugga är väl halvviktigt. Och rep. och fotografering med teatern är väl viktigt med tanke på att vi har premiär SNART :eek:

Är du glad idag?

Inte överdrivet glad men glad är jag väl, det är ju fint väder och våffeldagen idag så då man man väl inte annat än att vara glad :)

Är du arbetslös?

I en perfekt värld hade jag satt igång med stora vårstädningen men jag sitter förmodligen bara framför tv:n eller datorn..

Samma

Oj, det beror ju lite på vilken bransch man pratar om... Men rent generellt tycker jag att en uppmärksam, ärlig, intresserad och rättvis serviceanställd är en bra serviceanställd. Lyckas man då vara allt det där och samtidigt uppfylla kundens krav inom en rimlig tidsram tycker jag att det är service i världsklass! Jag tror det viktigaste är att visa engagemang och att man uppriktigt bryr sig om kundens bästa - samt att man är redo att göra det där lilla extra även om det kanske inte ingår i arbetsbeskrivningen.

KL
Jag blev nyfiken av em76:s fråga, så jag kör en repris på den: Vad skulle du helst vilja äta till frukost?

haha måste först bara till Akerman fråga en sak... Söker du jobb till parks and resorts? ;)

Hm.. :d Det är nog en skål med blandad frukt, dock ingen allt för exotisk (typ ananas, mango etc) för de gillar jag inte. Men typ banan, apelsin, äpple. Kaffe med mjölk.. Rostbröd, ägg.. Gröt. Smoothie. Pangkakor. Bär! Haha allt möjligt helt enkelt!

samma!

Svarar först på din fråga: Japp, jag har kommit vidare till en gruppaudition och till den har jag fått en "uppgift" där jag ska svara på lite olika frågor o så, bla just den frågan här ovan ;) Hur visste du det förresten? :angel:

Till frukost äter jag helst....hm...vaniljyoghurt och müssli (Crunch eller vad de heter?) :)

Kör på min fråga igen, då jag vill ha så mångas åsikt som möjligt ;) vad är skillnaden mellan bra service och service i världsklass?

Bra service är när man får sitt rum städat på ett hotell. Världsklass är när man hittar choklad på kudden och nya tvålar i badrummet varje dag.
Det där lilla extra!

Hur mycket pengar har du spenderat idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
720
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka