Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag fick jag hem studiobelysningen jag beställt från England. Och gissa vilka som glömt att skicka med mina adaptrar till eluttagen... Jag som tänkt fota för fullt nu när jag är ledig en vecka
Finns adaptrar man kan köpa här i Sverige också, lite synd att de inte skickade med det. Skulle det varit med från början?Idag fick jag hem studiobelysningen jag beställt från England. Och gissa vilka som glömt att skicka med mina adaptrar till eluttagen... Jag som tänkt fota för fullt nu när jag är ledig en vecka
Det skulle varit med, annars hade jag skyndat iväg och köpt direkt Hoppas att dom skickar hit fort, eller ger mig pengar tillbaka så jag kan köpa själv.Finns adaptrar man kan köpa här i Sverige också, lite synd att de inte skickade med det. Skulle det varit med från början?
Hoppas det löser sig för dig då.Det skulle varit med, annars hade jag skyndat iväg och köpt direkt Hoppas att dom skickar hit fort, eller ger mig pengar tillbaka så jag kan köpa själv.
Men jag lyckades hitta två likadana sladdar med EU-kontakt hemma, så jag har kunnat testa lite ändå.
Imorgon ska jag sätta fast ena softboxen på en arm så jag kan belysa bättre underifrån. Jag fick bygga ihop en provisorisk tron av två kartonger, och det blev lite för lågt för stativen.
Ska testa med en mörk bakgrund också, för att se hur det blir jämfört med den grå. Väntar spänt på de lite roligare bakgrunderna jag beställt!
Bild uppladdad på fb. Ska återuppta deviantart istället tror jag allt...
Jag såg att Moderskeppet har gratis onlinekurs för nybörjare nu!Idag tog jag med stativet ut och frös fingrarna i -12*C och försökte få några bilder på fåglar vid fågelmaten. Blev riktigt nöjd med dessa. Använder mest automatik eftersom jag är så usel på kameran (måste verkligen lära mig utnyttja dess fulla potential, åtminstone lite mer av den än automatiken ).
Först en bild på labben som jag blev riktigt nöjd med, framförallt med ljuset
Han flög, men blev hyffsat nöjd ändå, även om skärpan inte är exakt på fågeln
Toppen, tack för tips! Ska kolla in detJag såg att Moderskeppet har gratis onlinekurs för nybörjare nu!
Jag såg att Moderskeppet har gratis onlinekurs för nybörjare nu!
Jag brukar ha ett par tunna fingervantar under ett par tumvantar, och när inte tumvantarna är på så får de ligga innanför jackan! Då är de varma och gosiga när fingrarna fryser för mycket senVad använder ni andra när ni är ute vintertid med kamerorna, tunna fingervantar? Finns det några arbetshandskar som håller värmen men som ändå tillåter lite finlir med fingertopparna?
Har du redigerat bilderna suddiga i kanterna eller är det objektivet?Jag gillar verkligen det nya objektivet
Det är objektivetHar du redigerat bilderna suddiga i kanterna eller är det objektivet?
Jaha, är det något special objektiv eller hur kommer det sig att det blir så? *nyfiken*Det är objektivet