Tack! Jag är så glad att jag fick en bild på de två tillsammans det skiljer nästan 95 år mellan dem!Alltså jag älskar verkligen den här bilden, så fantastiskt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag är så glad att jag fick en bild på de två tillsammans det skiljer nästan 95 år mellan dem!Alltså jag älskar verkligen den här bilden, så fantastiskt fin!
Först tänkte jag 95år? Undra om det blivit något fel, men sen tittade jag på bilden igen och insåg vad du menade. Ja sådana bilder är guldvärda och det blev ursnyggt i svartvitt.Tack! Jag är så glad att jag fick en bild på de två tillsammans det skiljer nästan 95 år mellan dem!
Underbart ljus på den översta!Idag lekte jag med nya objektivet. Dock mest på automatik för jag är usel på att förstå hur jag ska göra annars
Nån som har tips på nån bra sida på nätet där man kan läsa på lite?
Åh jag gillade verkligen den här bilden, blir sugen på att åka skidor själv nu ju.Jag har äntligen laddat upp lite bilder från skidresan till Österrike över jul.
Åh jag gillade verkligen den här bilden, blir sugen på att åka skidor själv nu ju.
Jag älskar det också, dock håller inte mina fingrar och tår med - de fryser. Skulle dock va häftigt att åka upp till riksgränsen på midsommar och åka skidor.Tack! Jag längtar redan tillbaka. Skidåkning (utförs) är något av det bästa jag vet.
Den där bilden skulle kunna användas som reklam för täcket
Vad är det för objektiv du köpt?Nu har jag testat det nya objektivet lite, det är svårt att få fokus där det ska vara men det är himla kul!
Här hamnade fokus nånstans långt, långt borta men det gör liksom inget tycker jag, det blev lite som en tavla
Ett Lensbaby MuseVad är det för objektiv du köpt?