Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, man får då vara glad att man hade en kamera (mobil) med sig i alla fall och det blev ju en fin bild ändå.Tror ni att jag var bitter när jag hade glömt kameran hemma när jag fick till denna bild med mobilen tidigt i morse
Va? Neeeeej! Jag som äntligen ska vända tillbaka dygnet... typiskt.Ikväll ska det tydligen gå att se norrsken över större delen av Sverige! Jag lär sova som en stock misstänker jag men kan ju tipsa er andra i alla fall
Tror ni att jag var bitter när jag hade glömt kameran hemma när jag fick till denna bild med mobilen tidigt i morse
Haha, jag förstår din frustration! Själv är jag gravid och pallar knappt gå upp och kissa på nätternaVa? Neeeeej! Jag som äntligen ska vända tillbaka dygnet... typiskt.
Ännu mer typiskt, när jag gått och lagt mig och inte kan somna och klockan bli över midnatt ändå. Suck, nåja ska banne mig någon dag ta mig till norrskenen om det så är det sista jag gör i livet. Jag vill se ett live eller åtminstone lyckas få ett på bild.Haha, jag förstår din frustration! Själv är jag gravid och pallar knappt gå upp och kissa på nätterna
Visst är det en härlig känsla? Jag var överlycklig när jag äntligen kunde köpa den kameran jag längre trånat efter.Nu hoppar jag in i tråden helt hals över huvud men jag har äntligen, efter fem års velande och ändringar, beställt ett nytt kamerahus!
Mvh fattig men mycket lycklig student.
Vad blev det för nåt då?Nu hoppar jag in i tråden helt hals över huvud men jag har äntligen, efter fem års velande och ändringar, beställt ett nytt kamerahus!
Men hallå, vad blir det för hus då?!Nu hoppar jag in i tråden helt hals över huvud men jag har äntligen, efter fem års velande och ändringar, beställt ett nytt kamerahus!
Men hallå, vad blir det för hus då?!
Men åååååh!! Jag är inte alls avundsjuk Men jag kan inte se någon rimlig anledning till varför jag ska byta upp mig från 7D. TyvärrDet blev en Canon eos 5D mark III. Och den borde dyka upp redan idag . Gissa vem som haft svårt att tänka på annat det senaste dygnet?
En till här som inte är så avundsjuk, tittade på det kamerahuset när jag köpte kamera. Det enda som gjorde att jag inte köpte just den var pga hur många bilder i sekunden den tar, var för långsam.Det blev en Canon eos 5D mark III. Och den borde dyka upp redan idag . Gissa vem som haft svårt att tänka på annat det senaste dygnet?
En till här som inte är så avundsjuk, tittade på det kamerahuset när jag köpte kamera. Det enda som gjorde att jag inte köpte just den var pga hur många bilder i sekunden den tar, var för långsam.
Däremot drömmer jag fortfarande om en Canon 1D, men det vet jag lär aldrig hända.
Kul att du känner som du gör, ska bli spännande att se dina bilder senare.
Men åååååh!! Jag är inte alls avundsjuk Men jag kan inte se någon rimlig anledning till varför jag ska byta upp mig från 7D. Tyvärr
Hm, jag ser att de uppgraderat 7D när jag var i tagen och köpte ny kamera och då stod det mellan 7D och 70D. Det blev 70D, för att den då tog snabbare bilder och jag håller fortfarande på och lär mig den. Funderar på att försöka ta tag och gå på nån fotokurs så jag kommer igång igen. Vill bli bättre på att fota, men man blir inte bättre av att kameran ligger på hyllan och dammar.Vill du ta fler bilder per sekund så är ju senaste 7D vettig och prispressad. Själv är jag bland annat ute efter vädertätning, fullformat och färgåtergivningen som finns i den här. Jag tar inga racing-bilder så antal bild/s är mer än godkänd ändå.
Den dök inte upp idag Men imorgon borde den vara på plats.!
Nä den är jättebra! Har L-objektiv också, förutom mitt nyaste 50mm, så det blir liksom inte kattskit av resultatet men nån gång på världen vill jag ha en fullformatare! Det är väl mest det som lockarHah, men 7D är ingen dålig makapär heller! Själv har jag plåtat med en 450D ett tag nu (saknat arbetskameran enormt!) men äntligen fått nog med pengar för att uppgradera mig på riktigt.
Har suttit och kollat igenom lite bilder från sommaren jag tagit med min gamla kamera så jag bjuder på några sådana tills underverket anländer.