Fototråd nr.5

Sv: Fototråd nr.5

Den här?! :o
dsc07624_522f310d9606ee044520ab6f.jpg

Japp det är en långhårig Ko :D

delar med mig av denna också även om den inte är bra så fotografiskt sett.
Sanni har fångat sin första mus! :laugh:

dsc09192_524ffecfe087c329b6a0fc99.jpg

skelar hon lite eller?... ;)

Haha, att bilden med tungan var en highland cattle var jag med på, men jag var helt hundra på att den där var typ en islandshäst eller liknande ;)

Åh lilla kisse, vad hon skelar! Och ser livrädd ut!

Missel - den svartvita bilden var väldigt fin, även om den är lite ljus!

kl
Visar några oredigerade bilder. Har inget program att fixa dem i och jag ville bara snabbt ladda upp dem på bloggen:
Ursäkta copyrighten

Var på äventyr i södra Tyskland i går:
DSC_0274.JPG

DSC_0410.JPG

HAHA! Kan så relatera det där till min egen misse som gått från inne till ute/innekatt, och första gången hon tog något byte... :D Hon får också en sån oerhört söt blick när hon ska attackera något och spänner blicken i bytet, hon tittar nästan i kors. :p

Jag var på en bilkyrkogård och fotade igår men det var ju aptrist. Ska nog hålla mig till naturbilder, rost och sånt där förstår jag mig inte på genom linsen.
Got2Be: Riktigt fin bild på dammen! Vilka färger.

Det var verkligen magiskt! Är så glad att vädret och ljuset var någorlunda på min sida:love:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 840
Senast: geting
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 241
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar