Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I några av bilderna var det syftet, försökte få till så att man såg hela rummet i öget. Men i andra ville jag fokusera på ögats textur men det var lite fel ljuskällor i rummet för att det skulle bli helt bra. Orkade inte retuschera bilderna mer än att ändra ljuset lite, så har inte brytt mig om att ta bort det i de bilder som jag inte ville ha det i
Har återupptäckt min kamera, och har nu suttit i 30 min och zoomat in mina bilder. Får nästan tårar i ögonen över kvalitén..
En vanlig, rätt tråkig, egobild med morgonrufs:
Och så zoomade jag in, och möts av detta:
Nu har bilderna tagit omvägen genom blogg.se, så ni kan ju gissa hur imponerande det ser ut i PS. Tänk att jag tidigare varit lat och inte använt RAW, bara för att min stenåldersdator blivit så långsam av det. Så mycket jag gått miste om vad gällande kvalité. Är så lycklig över min nuvarande dator som gjort att jag omvärderat det hela!
KL
Åhh blir så sugen på att komma igång med fotograferandet när jag kikar här!
Har mest blivit lite sporadiskt under året, då har det sett ut bla såhär:
Väldigt höstiga bilder! Ser ut som en sån där varm höstdag där man kan känna på luften att det snart kommer bli kallare.
Älskar bilden med björkarna och vattendraget!
Tack, jag gillar den! Och är så grymt imponerad av ryttaren! Jag skulle ALDRIG klara det där - och han är en liten grabb på tolv bast och rör inte en min!!
Nej rent färg- och ljusmässigt blev det rätt bra, dessvärre blev de väldigt brusiga eftersom jag hade väldigt hög ISO
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.