Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stora vinbergssnäckor är så fina så man vill ju inte misslyckas Det är en BC/rottweiler blandning (25/75). Om man frågar henne själv är hon nog 110% BC.
Den här har jag haft ögonen på i några dagar, den har hängt på samma plats hela tiden om solen varit framme. Flicksländor är så himla fina!
Den här blev ju rätt hyfsad, fast lite oskarp. Men jag är glad ändå!
Den här gillar jag som helhet med vattnet och allt, men det var omöjligt att få hela vingen i fokus... Lättskrämd liten rackare så jag kunde inte kika genom gluggen. Strike a pose liksom, var glad att jag kunde komma så nära ändå med bara kameran (typ 20 cm).
Det hade nog absolut gått om jag inte varit så exalterad över det hela, så jag glömde att man kan ändra på det... Sen syntes det inte så tydligt förrän i datorn heller, så jag hoppades att det inte var så illa.
Vad fina dina bilder på kollegan med son var! Och bilden i mörkret, vad föreställer den egentligen?
Nu ska jag kika på bilderna jag tog idag! Vad motiven är, ja det behöver ni väl inte gissa haha...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.