Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det blev faktiskt en till som var fin. De kan vara trevliga att ha tillsammans, kanske med en tredje bild i samma stil...
Och den här gynnaren sprang jag på idag, kände viss sorg att jag inte beställt nåt nytt objektiv ännu... Den var så seg så jag hade kunnat ta hur många macrobilder som helst.
Jag fick en rekommendation på ett tamron 90mm 2.8 av fotonörden bredvid mig, om det är så att du vill ha ett snäppet billigare objektiv som ger bra bildkvalitet. Det är typ det objektivet som används mest hemma hos oss
Tack för tipset. Ungefär samma prisklass som det 100mm från Canon jag varit inne på, Tamron var några hundralappar dyrare.
Det är så SJUKT SVÅRT att välja!!
Jag tror att en telezoom och ett fast objektiv med macro är nåt som hör hemma i min kameraväska. Men att det ska finnas så rackarns många av alla sorter..! Just nu velar jag mellan 50, 60 eller 100mm och försöker klura ut vad jag vill ha det till egentligen.
Tack så jättemycket! När jag fixade till den bilden började "moves like jagger" spela på spotify, kunde inte låta bli att skratta lite då Så måsbilden där han går har fått ett namn
Tack så jättemycket! Den där båten var sjukt mäktig! Verkligen superstor! Är glad att jag hade vidvinkelobjektivet så att jag kunde få med hela på en bild!
Parat: Tack! Är faktiskt rätt nöjd över bilderna från denna omgång
Got2Be: Det var rätt mäktigt att vara där också kan jag säga! Naturen är ett fascinerande fenomen!
Det roliga är, jag trodde lilla pippin på bryggan och småhusen tagna framifrån var samma bild
De va först när jag kopierade in länken här och skulle berömma dig för den som jag såg att det var två olika xD
Men väldigt fina bilder hursom!
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.