Haha jag satt och vänta på att ni skulle prata så jag fick höra er dialekt men det va inte många ord, vilket iof inte är så förvånade Haha älskar den lugna norrländskan, utopiBjuder på denna det var hemskt!
Hot chip challenge...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag satt och vänta på att ni skulle prata så jag fick höra er dialekt men det va inte många ord, vilket iof inte är så förvånade Haha älskar den lugna norrländskan, utopiBjuder på denna det var hemskt!
Hot chip challenge...
Haha jag satt och vänta på att ni skulle prata så jag fick höra er dialekt men det va inte många ord, vilket iof inte är så förvånade Haha älskar den lugna norrländskan, utopi
Snubben till vänster är ju stenhårdBjuder på denna det var hemskt!
Hot chip challenge...
Snubben till vänster är ju stenhård
Ni får göra fler avsnitt, ge honom något värreJag vet!! Han reagerade ju för fan inte alls
Ni får göra fler avsnitt, ge honom något värre
Hatar också att höra min röst. Men tycker du pratar jättefint Vill se mer videosHaha nä, jag hatar att prata om jag ska lyssna på det i efterhand
Haha jag satt och vänta på att ni skulle prata så jag fick höra er dialekt men det va inte många ord, vilket iof inte är så förvånade Haha älskar den lugna norrländskan, utopi
Hatar också att höra min röst. Men tycker du pratar jättefint Vill se mer videos