Så snygg! Du ser fantastisk ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite yngre än dig och har verkligen fler pigmentfläckar och rynkor! (Även om det händer att jag visar leg på systemet fortfarande).Visa bifogad fil 98975
Jag gillar inte alls hur rynkorna börjat visa sig mer och mer men det är ju bara att acceptera, ett år kvar till the big 50ies Har ingen make-up heller så det syns att jag slarvat med SPF i sommar (apropå pigmentfläckar då...).
Jag tog bilden pga solrosen, jag är 168cm kort!
Ha ha. Jag har missat att du dela bästa bilden. Men den är roligare med texten.Det är med viss tvekan som jag delar denna bild. Bilderna före och efter har jag delat tidigare, men inte denna.
En av mina vänner ville ta några bilder av en rosa dräng, och jag ställde upp. Hon bad mig ta ett steg bakåt, och katastrofen var ett faktum.
Visa bifogad fil 88054
Man ramlar mjukt, när man ramlar på dynghögen.
Ha ha. Jag har missat att du dela bästa bilden. Men den är roligare med texten.
Dyngpeter!
Visa bifogad fil 99429
Fin bild, med härliga färger! Jag antar, att det är en selfie, men den skulle ha varit rena turistbroschyrsbilden, om den hade varit tagen på litet avstånd.
Snyggt hår!Jag är inte för fin för en awkward toalettselfie. (jag har inga stora speglar i lägenheten.). Det var en trevlig kväll precis som jag egentligen visste att det skulle bli trots velande och ångest, och det gick bra utan lockar! Jag är inte heller så stroppig som jag ser ut.
Visa bifogad fil 99605
Men det blev en väldigt vacker bild! Sådär snyggt är minsann inte mitt hår när det blåser. Kanske inte ens när det inte blåser..Det blåser lite idag
Visa bifogad fil 99700
Jag är inte för fin för en awkward toalettselfie. (jag har inga stora speglar i lägenheten.). Det var en trevlig kväll precis som jag egentligen visste att det skulle bli trots velande och ångest, och det gick bra utan lockar! Jag är inte heller så stroppig som jag ser ut.
Visa bifogad fil 99605
Det blåser lite idag
Visa bifogad fil 99700
Tack! Väldigt jobb att trassla ut allting när jag kom hem baraMen det blev en väldigt vacker bild! Sådär snyggt är minsann inte mitt hår när det blåser. Kanske inte ens när det inte blåser..
Älskar blåsbilder! Här är mitt bidragDet blåser lite idag
Visa bifogad fil 99700
Åh, är det där eventuellt Sveriges sydligaste udde?Älskar blåsbilder! Här är mitt bidrag Visa bifogad fil 99711