Jag brukar få likadant på sommaren! Inte iår dock..men varit mer i skuggan pga bebis, så extra solskydd där är nog lösningen...Visa bifogad fil 98517Här syns det ännu mer min jävla överläpp!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar få likadant på sommaren! Inte iår dock..men varit mer i skuggan pga bebis, så extra solskydd där är nog lösningen...Visa bifogad fil 98517Här syns det ännu mer min jävla överläpp!!!!!!
Du och jag ExtraW, du och jag! Råkade också ut för det i sommar, har aldrig hänt förr och det är definitivt inga hår där. Jag får vara noga med spf 50 i fortsättningen för det här gillar jag inte!!!Tack för tipsen!!!! Är verkligen riktigt irriterande och pinsamt om folk tror man har värsta mustaschen (måste verkligen påpeka att det är INGA hårstrån)
Gäller att pricka rätt nivå av solskydd bara så du inte får en vit mustasch i stället. En konstant mjölkmustasch.Du och jag ExtraW, du och jag! Råkade också ut för det i sommar, har aldrig hänt förr och det är definitivt inga hår där. Jag får vara noga med spf 50 i fortsättningen för det här gillar jag inte!!!
Hmmm.... Variationsmöjligheterna är oändliga, jag kan lägga på en O'boymustasch t exGäller att pricka rätt nivå av solskydd bara så du inte får en vit mustasch i stället. En konstant mjölkmustasch.
må vara hänt att du har blekt det för mycket men snygg färgBlekt sönder håret
Visa bifogad fil 98806
Tack! Ja, färgen är jag nöjd med, bortsett från att den är ojämnmå vara hänt att du har blekt det för mycket men snygg färg
Tycker inte heller det syns det är sönderblekt! Snyggt!Blekt sönder håret
Visa bifogad fil 98806
Tack! Jag ville egentligen ha ljusare lila men jag blev nöjd med den ändå och eftersom det är så mycket balsam i den så kommer den tvättas ur snabbt.Tycker inte heller det syns det är sönderblekt! Snyggt!