Aaaaha. Tack.Foto är fotografi - bildtråden är mer bilder av oss själva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaaha. Tack.Foto är fotografi - bildtråden är mer bilder av oss själva.
Bra jobbat! Jag saknar klättringen…
Apropå spotifylista, det är en restaurang i Karlstad som har en lista nästan identisk med min (ena)
Apropå spotifylista, det är en restaurang i Karlstad som har en lista nästan identisk med min (ena)
Ligger fö gärna på altan och somnar ganska lätt
Mvh, snart 52 år
Visa bifogad fil 96996
Så långt söderut du bara kan komma! Österlen är inte helt fel alltså, lite längre söderut (och västerut) baraHärliga bilder! Var i landet är vi, Österlen?
Jag kan ta min Stetson från min tid i USAJag måste köpa en hatt först! Senast jag hade en var när jag tävlade western, och det var länge sedan.
Tycker vi borde ha en hattutmaning i tråden!
Okej! Det var inte olikt en strandremsa på Österlen där jag gifte mig en gång... men så var det Smygehuk.Så långt söderut du bara kan komma! Österlen är inte helt fel alltså, lite längre söderut (och västerut) bara
Gick runt och letade efter nålen flera minuter
Visa bifogad fil 97114
Jag har en gång sagt till mor min att "shit, jag glömde telefonen!" ... medan jag pratade med henne i telefonen. På väg hem från jobbet.Jag går runt o letar efter mina glasögon när jag har dem på mig
Jag glömde en gång telefonen i mormors bil. Började rota i väskan för att ringa till henne så hon kunde vända och lämna av den, vilket såklart inte gick. Så jag knatade bort till henne och när jag kom fram så satt hon i bilen med min telefon i knäet och försökte komma ihåg hur hennes telefon funkade så hon kunde ringa mig och säga att jag glömt min telefonJag har en gång sagt till mor min att "shit, jag glömde telefonen!" ... medan jag pratade med henne i telefonen. På väg hem från jobbet.
Du passar väldigt bra halterneck och färgen. Snyggt.