Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
54500F54-29E8-4730-971D-496D3225B356.jpeg

Under en lind i Visby 🥰
 
Har problem med att det ser ut som att jag har mustasch pga fått så mörkt pigment på överläppen denna sommar! Någon som vet hur man kan få bort det? Är det bara smink som gäller?
 
Har problem med att det ser ut som att jag har mustasch pga fått så mörkt pigment på överläppen denna sommar! Någon som vet hur man kan få bort det? Är det bara smink som gäller?
Det kanske inte funkar just nu, men i framtiden skulle jag tipsa om att alltid smörja med solskyddsfaktor 50 på just det området. Har funkat ok för mig.
 
Tack för tipsen!!!! Är verkligen riktigt irriterande och pinsamt om folk tror man har värsta mustaschen 😅 (måste verkligen påpeka att det är INGA hårstrån) 🤭
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 581
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
642
· Visningar
37 586
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 202
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp