Du passar väldigt bra halterneck och färgen. Snyggt.
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du passar väldigt bra halterneck och färgen. Snyggt.
Visa bifogad fil 97790
Nybadade och glassutfodrade
Jag får också så om jag är ute mycket i solen. Vet inte varför så har tyvärr inga tipsVisa bifogad fil 98517Här syns det ännu mer min jävla överläpp!!!!!!
Smörj in med c-vitamin och var noga med solskydd. Det är tyvärr ingen quick fix men det hjälper över tid.Har problem med att det ser ut som att jag har mustasch pga fått så mörkt pigment på överläppen denna sommar! Någon som vet hur man kan få bort det? Är det bara smink som gäller?
Det kanske inte funkar just nu, men i framtiden skulle jag tipsa om att alltid smörja med solskyddsfaktor 50 på just det området. Har funkat ok för mig.Har problem med att det ser ut som att jag har mustasch pga fått så mörkt pigment på överläppen denna sommar! Någon som vet hur man kan få bort det? Är det bara smink som gäller?
Det hade verkligen inte spelat någon roll om det var hårstrån heller.Tack för tipsen!!!! Är verkligen riktigt irriterande och pinsamt om folk tror man har värsta mustaschen (måste verkligen påpeka att det är INGA hårstrån)
Nej iofs men känner mig inte riktigt hemma i att vara mustasch bärareDet hade verkligen inte spelat någon roll om det var hårstrån heller.