Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ser iaf väldigt pigg ut.Lördagsmorgon och jag var uppe före 11. Hu så trött.
Näääää......bara nääääää........
Du är fan inte klok. Men det ser lite häftigt ut. Känner mig kluven
Love itJag vill ju visa upp nya håret, men hur i allsin dar bär man sig åt för att ta en hårselfie utan att se ut som en stroppig idiot? Jag måste ju ta nedifrån för att få med längden, och ska jag samtidigt hålla koll på telefonen ser jag ofelbart ut som en mallgroda. Försöker jag få ögonkontakt med telefonen och ändrar perspektiv ser jag istället ut som om jag tar en profilbild till Helgon. Jag vet inte ens var jag ska titta.
Tar jag rakt framifrån kommer håret inte med.
Visa bifogad fil 102540
Wow så snyggt!Jag vill ju visa upp nya håret, men hur i allsin dar bär man sig åt för att ta en hårselfie utan att se ut som en stroppig idiot? Jag måste ju ta nedifrån för att få med längden, och ska jag samtidigt hålla koll på telefonen ser jag ofelbart ut som en mallgroda. Försöker jag få ögonkontakt med telefonen och ändrar perspektiv ser jag istället ut som om jag tar en profilbild till Helgon. Jag vet inte ens var jag ska titta.
Visa bifogad fil 102540
SkellefteåJag vill ju visa upp nya håret, men hur i allsin dar bär man sig åt för att ta en hårselfie utan att se ut som en stroppig idiot? Jag måste ju ta nedifrån för att få med längden, och ska jag samtidigt hålla koll på telefonen ser jag ofelbart ut som en mallgroda. Försöker jag få ögonkontakt med telefonen och ändrar perspektiv ser jag istället ut som om jag tar en profilbild till Helgon. Jag vet inte ens var jag ska titta.
Visa bifogad fil 102540
Represent!Skellefteå