Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
20221009_183032-01.jpeg
 
Mitt blå släpper typ ALDRIG! Det rosa är däremot en mardröm. :D
Mitt blåa sitter som berget när jag vill ha bort det 🤣 Det rosa jag färgade senast sitter superbra i luggen men har släppt i det långa som är sönderblekt. Det lila sitter bättre än förväntat med tanke på hur mycket balsam jag har i det och inte pallar att använda färgschampoot för det luktar så illa. Måste verkligen ta tag i att färga det gröna för det ser förjävligt ut
2AA9FD1E-F3A2-4A71-9034-D39F20E0016D.jpeg
 
Älskar ditt hår! Det är så snyggt med två färger. Önskar att det gått att göra ngt liknade med svartbrunt hår som ändå inte är för mkt kontrast.

Tack, jag med! :D det känns som att dom verkligen gifter sig med varandra.
Svartbrunt och nån form av mörkare röd hade ju kunnat vara snygg tänker jag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
24 361
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
640
· Visningar
37 497
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp