Jag hade också velat ha ett sånt pannband!Represent!
Mvh lite avundsjuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också velat ha ett sånt pannband!Represent!
Det här är från Pride för tre-fyra år sedan. Det äger!Jag hade också velat ha ett sånt pannband!
Mvh lite avundsjuk
Mitt blå släpper typ ALDRIG! Det rosa är däremot en mardröm.Wow så snyggt!
Jag måste färga om mitt hår också för det är nu ljusgrönt istället för mörkblått
Mitt blåa sitter som berget när jag vill ha bort det Det rosa jag färgade senast sitter superbra i luggen men har släppt i det långa som är sönderblekt. Det lila sitter bättre än förväntat med tanke på hur mycket balsam jag har i det och inte pallar att använda färgschampoot för det luktar så illa. Måste verkligen ta tag i att färga det gröna för det ser förjävligt utMitt blå släpper typ ALDRIG! Det rosa är däremot en mardröm.
Älskar ditt hår! Det är så snyggt med två färger. Önskar att det gått att göra ngt liknade med svartbrunt hår som ändå inte är för mkt kontrast.
Älskar ditt hår! Det är så snyggt med två färger. Önskar att det gått att göra ngt liknade med svartbrunt hår som ändå inte är för mkt kontrast.
Jag passar tyvärr inte i varma färger men hade varit snyggt på någon som gör det!Tack, jag med! det känns som att dom verkligen gifter sig med varandra.
Svartbrunt och nån form av mörkare röd hade ju kunnat vara snygg tänker jag!
Åhh! Vilken dröm!Hade roligt på jobbet tidigare i veckan
Visa bifogad fil 103018
Haha nej, jag jobbar administrativt på gym! Men jag stal mig lite tid i grävmaskinen när vi skulle dra ny nätverkskabel på ett av gymmen Dock har vi en mindre grävmaskin hemma på gården, konstigt nog är den alltid upptagen av nån gubbe (pappa, sambo eller brorsor) när det är dags för grävjobb hemmaÅhh! Vilken dröm!
Jobbar du med att gräva?