Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å rätt tröja hade du!Blev meddragen på mitt livs första hockeymatch igår kväll
Fick låna sällskapets för en bild till en person som hejar på Brynäs bara för att vara lite jävlig Jag investerade dock i en halsduk innan vi åkte så nästa gång är jag utrustad! Och såklart, them nails!Å rätt tröja hade du!
Med lille Nipper.
Tack så mycket! Oftast är jag inte det. Jag hade sådan himla tur att den här underbara människan ville ta kort på mig och mina djur. Hon är en jätteduktig fotgraf!Du är väldigt vacker!.
Senast tagna bilden föreställer mig när jag vadandes i avloppsvatten försöker få igång en länspump. Glamouröst värre . Men det gick bra! (och det är mest regnvatten dvs luktar knappt)
Fusk du har ju vadarstövlar! Nej allvarligt! bra gjort!Senast tagna bilden föreställer mig när jag vadandes i avloppsvatten försöker få igång en länspump. Glamouröst värre . Men det gick bra! (och det är mest regnvatten dvs luktar knappt)
Vad jobbar du som?Senast tagna bilden föreställer mig när jag vadandes i avloppsvatten försöker få igång en länspump. Glamouröst värre . Men det gick bra! (och det är mest regnvatten dvs luktar knappt)